torsdag den 30. april 2009

Mit april bidrag til SQ 2009

Opgaven denne gang lød på, at lave et LO som ikke måtte være firkantet. Man skulle beskrive ens 10 favoritter - samt bruge 3d puder.

Jeg har taget udgangspunkt i en kæmpestor blonde kageserviet, som jeg har halveret og som har givet mig formen. Herefter har jeg pyntet det med bølgepap, blomster, blonder med og uden perler, net og diverse sjove garntyper.

De skønne pige stempler er fra Magnolia og Panduro, og pigen helt til venstre er min helt egen Frederikke...

Jeg var også denne gang heldig at gå videre til næste måneds udfordring.






5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot layout. Sjovt at du har så mange stempelaftryk på.

Ila sagde ...

Wow!! what an Amazing and Beautiful work of Art!!....Thanks so much for entering my candy..Good Luck!!..Hugs, Ila

Maya sagde ...

Åhhhh himmel og hav,så lekkert!!
For en jobb du har hatt!
Nydelig,Henriette!
Klem fra Maya :)

Heidi sagde ...

Det er altså også et super flot lo du har lavet og en rigtig god måde du har lavet det på ;o)

Rigtig god mandag

Anneke sagde ...

wow, this is very beautiful art.
they are all so cute