lørdag den 16. maj 2009

Mit første Scrap'a'Mania

Jubiii - det var vel nok en fed dag i dag...

Kørte til Ringsted i formiddags og fandt ind til Scrap'a'Mania. Og hvor var der bare mange fede ting hos de mange butikker.... Det var bare næsten ikke til at rumme for min lille scrapperhjerne..

Jeg havde ikke købt scrap-plads og kom blot som kikker - og det var vist meget godt for sikke jeg fik kikket... Udvalget var bare helt vildt - der var bare så mange fede ting..

Jeg fik hilst på et par af de kendte ansigter fra scrap-verdenen, og var med til flere make & takes.. bla af Lina som gav mig super vejledning i køb af Copics tusser.. Fik efter megen omtanke omsider købt en BigShot og et alfabet og diverse andre dimser hertil.

Jeg begrænsede mit papirindkøb og fik blot købt 4-6 stykker - men sørme om jeg ikke lige vandt 10 fede papirer hos Scrapbook Fun.

Jeg fik også fingrene i Grunge Collection Stemplerne fra Stempelglede. Dem glæder jeg mig til at få arbejdet med...

I det hele taget var det bare en super fed dag...

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hej
Det var hyggeligt at hilse på dig på SAM.
Big shot.. Det lyder ikke dårligt, den ligger også øverst på min ønskeliste. Min største maskine er stadig sqeezen.
God weekend.

Maya sagde ...

Så bra att du hadde en flott dag på messe!!
Og høres ut som om du har fått kjøpt deg noen skikkelige godiser :)
Gleder meg til å se hva du lager med dine nye stempler og ting!

Når jeg skyggelegger rundt motiver,så bruker jeg en maske.
Jeg stempler opp motivet på ett kopipapir og klipper det ut og legger det oppå selve trykket,og svamper rundt med distresser :)

Ha en flotters mandag,
klem fra Maya:)