torsdag den 25. februar 2010

Alle gode gange 3....

Så blev det tid til at løfte sløret for det tredie og sidste LO i denne omgang.

Denne gang af lånte børn - men det gør dem jo ikke mindre skønne.. LO'et skal bruges som gave til bedstemoderen om et par uger.



Igen har jeg brugt diverse restepapirer, blonder, bølgepap og kageserviet. Dette LO har også været en tur i symaskinen med min super skønne kobbertråd.



Igen har jeg brugt min nye MS blomsterpunch - den bliver flittigt brugt. Stemplet med bladene er af ældre dato og fra Inkadinkado - jeg har stemplet det først med guld og derefter embosset det med Holographic embossing pulver.



Jeg har håndsyet de store korssting - og englen kom med hjem i kurven fra Netto forleden.



Sommerfuglen er jo en af favoritterne fra QK - og det blå hjerte har jeg helt selv kreeret af noget tyk metaltråd - lånt fra min blomsterbindingskasse...

Tusind tak for alle de søde kommentarer til mine to forrige LO's - de varmer dejligt i denne kulde og giver en lyst til at lave meget mere...

Tak fordi du kikkede forbi..

HenrietteH

5 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hvor er det bare nogle RIGTIG flotte layout du har lavet.. Jeg er betaget af alle de lækre detaljer du har fået med på alle 3 Loér... :o)
Jeg er virkelig vild med din stil...
Scrapknuzz Tanja

Lina sagde ...

Hvor er der mange lækre detaljer. Og fed ide med at klippe børnene ud. Super flot LO

Karina Beck sagde ...

Flot layout med en masse lækre detaljer.
Det ser godt ud at du har klippet børnene ud.
God weekend.

Majer sagde ...

Mums det ser lækkert ud med det kobbertråd. Må vist en tur forbi en symaskineforretning i formiddag :-)

Anonym sagde ...

hvor er det bare fint. Og kobbertråd ?? til symaskinen ??