fredag den 16. juli 2010

Hot - hot og mere hot.....

Pyha.... håber nogen af jer nyder varmen... for jeg kan bedst lide skyggen...

Og her i mit skyggeskjul har jeg hygget med lidt scrap på glas...

Lavet af små nemme materialer, som bare egner sig så godt til at tage med ud på et skyggefyldt sted i haven.









Glassene ligger også her på Scrapsisters Blog - her er der også beskrivelse af materialerne, så smut over og kik.....

Nu vil jeg smutte i skyggen igen... denne gang med Magnolia's nye sommerkit under armen...

Og så fortsat god varm dag til dig....

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dig og dine magnoliastempler :) Men jeg kan nu godt se det for mig, dig i skyggen med alle dine blomster og nusser med de søde stempler og nyder livet... jeg gætter bare ;-) Og du ved at jeg er vild med dine kaffeglas.
Hav en skøn weekend

Pia sagde ...

hvor er de rigtig søde og en god ide. Du må have en hot weekend

Tanja sagde ...

Hvor er det bare nogle total skønne ting du har fået lavet og en rigtig god ide at pynte sådan nogle glas ting... :o)
Scrapknuzz Tanja

Eva (Fister) sagde ...

Hvor er det bare flotte.

Annette sagde ...

Rigtig flotte scrap-glas du får lavet i øjeblikket.


God weekend,
Annette

Signe Bendorff sagde ...

De er altså bare så fine de flasker... er blevet meget inspireret af dem, så tror ejg må tvinge familien til at drikke kaffe med fløde ;)

Den der daisy en, er det en die til big shotten eller?

Charlotte Ravn sagde ...

Jeg elsker varmen, men nu er det vist slut for denne gang!
Super flotte ting du har lavet og herligt at se noget altered!