søndag den 22. august 2010

Ups...

Efter i laaannng tid at have lavet glas-scrap, skole-scrap osv. til Scrapsister Bloggen, er jeg sørme nu kommet til at lave et par kort... bare sådan helt til mig selv..

Måske var det fordi jeg lige fik fat i nogle søde nye Hängler stempler forleden... så kunne jeg jo ligesom ikke lade være med at prøve dem af...

Her er så resultaterne...










Jeg har også leget lidt med på Scrapsisters nye magasin, hvor jeg har lavet dette LO - dog må du over forbi magasinet for at se det hele - og jeg lover dig at der er masser af gode artikler....



Tak fordi du kikkede forbi - og fortsat god søndag.....

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er dine kort superfine og de stempler er da for cute. Har du farvelagt dem med distress ink? Flot ser det ud!

Unknown sagde ...

Skønne skønne kort. Jeg blev da helt forskrækket over at du havde blogget ;-)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er dine kort blevet flotte. En anderledes måde at gøre det med magnolia stempel.
( det kan godt være jeg lifter dem engang :-) )

Pia sagde ...

skønne kort, ser godt ud med mosaik som baggrund

Fru Larsen sagde ...

Nej hvor er de søde, jeg elsker mosaik/patchwork som baggrund, og så kan man få brugt rester også :)

Anonym sagde ...

ej hvor er de bare kære!!!!

Lina sagde ...

Åhr hvor er de søde de kort. Og lækkert layout!

Helle Sahl sagde ...

Skønne kort og de stempler kan jeg da godt forstå du ikke kunne lade ligge. Super detaljer med glimmeret.