lørdag den 4. december 2010

Engletags...

I dag blev det til lidt nusseri med mine nye stempler fra Stempelglede...
Dvs. det stempel som jeg har brugt her, er fra et gammelt stempelsæt fra Stempelglede...

Men jeg har ønsket mig det så længe, og nu havde de endelig fået det hos Unik.
.. så for mig er det helt nyt...





Jeg vil også lige vise min adventskrans, som er lavet over en færdigkøbt grankrans og fyldt med lav, buskbum, mos, husløg, ene, kanelstænger og afrikanske kogler.





Og ja, jeg ved godt at vi kun er nået til 2. søndag i advent i morgen.. men jeg har nu altid snydt og tændt alle lysene på en gang... Syntes bare at det er det rigtige for mig...

Beklager de lidt dårligt billeder... - havde ligesom glemt at det allerede bliver halvmørkt efter kl. 15... så er det godt man kan tænde lidt stearinlys...

8 kommentarer:

Fru Larsen sagde ...

Det lyder godt, jeg er også vild med det stempel, og skal selv købe en af mine julegaver! Smuk tag og fint julekort, jeg kan rigtig godt lide de enkle kort og der er en skøn spellbinder du har brugt...

Heidi sagde ...

wiii mon ikk jeg skal besøge Unik og få et stempel til at bo hos mig - det er simpelhen så fantastisk :)

FLOT advents dekoration du har lavet, og rigtig julefarve

Christina sagde ...

This looks all really gorgeous Henriette!!
Hugs Kristel

Charlotte Ravn sagde ...

De er bare så lækre alle stemplerne fra stempelglede, hun er superdygtig hende som laver dem! Og det er du du også! Sikke et lækkert juletag du har lavet! Og hvor er den bare fin din advendtskrans, det kan du jo også!

Pia Odgaard sagde ...

Virkelig smuk tag :) Og din adventskrans er rigtig fin :)

Annette / aka sagde ...

Smuk tag med dit nye stempel.
Og en virkelig smuk adventskrans - og det samme er din header.

Karina Beck sagde ...

Supersødt tag!!!!
Og rålækker adventskrans, du kan bare det der!
God 2. søndag i advent til dig.

Anonym sagde ...

super super fint tag og adventskrans, det er du altså bare god til.