fredag den 8. april 2011

En rød og en blå....

Kan jo slet ikke lade være med at lave disse små kasser...
Så her er lige et par til...

De små mini stempler er fra Hängler - købt via Ebay. Det lader jo til at Hängler arbejder på at åbne deres salg til hele verden... spørg lige om jeg glæder mig til dette og krydser fingre...





Jeg er blevet spurgt hvor jeg får kasserne fra - de er købt med små ting i - fx fra Søstrene Grene eller Netto har dem også nu og da. Bla. købte jeg julemagneter i Netto, som var i disse små kasser...

Tak for besøget i dag og håber at du snart kikker forbi igen..
Og til jer som tager jer tid til at lægge kommentarer, vil jeg bare sige
1001 TAK...

Jeg har desværre ikke selv lige tid i øjeblikket til at lægge kommentarer hos jer, men jeg lover at jeg vender frygteligt tilbage og gør skaden god igen... ;0)

4 kommentarer:

Hellemor sagde ...

Altså hvor er jeg bare vild med dine kigkasser. De er så sød og flot lavet.

Tak for fiffet om hvor du har købt kasserne. Jeg må vist i Netto.

God weekend.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

De er altså så skønne dine kikkasser... dejlige farver og så sødt pyntet.

Ha en dejlig weekend

Heidi sagde ...

De er super søde dine små kasser - og lækkert hvis der bliver muligt at købe stemplerne, så er der nok lidt der skal ejes ;)

Rigtig god weekend

Karina Beck sagde ...

De er altså også supersøde!!
God weekend til dig.