torsdag den 1. december 2011

Så blev det 1. december...

Og jeg er tilbage igen med endnu et blog indlæg.... Hurra... !
Griner... - nu kører det vist for mig igen... !!

Jeg vil vise endnu et scrappet lærred, som ligesom lugter lidt af jul. Selvom det nu ikke var meningen... tror det er englen, som gør det..




Jeg har taget udgangspunkt i en tag, med et helt fantastisk citat, som jeg faktiske prøver at leve lidt efter i øjeblikket...

Citatet er et stempel fra Stempelglede - og jeg syntes det er så smuk !!
Både citatets tekst, men også selve stemplet..
Jeg har brugt sort embossing til teksten. Stemplet i kanten af tag'en er også fra Stempelglede.

Der ud over er der jo brugt et minimum af materialer - jeg har fundet lidt i restekassen. Blomsten er hjemmegjort af lidt dimser og udstandsninger.



Jeg er overvældet over den fantastisk flotte modtagelse, jeg har fået her på bloggen...
Tusind tak til jer allesammen.... - jeg håber at komme rundt til jer alle og give jer en stor krammer.... når tiden lige er til det...

Stort knus...

9 kommentarer:

morkaren sagde ...

Det er et meget skønt lædderet du har lavet, engle er altid godt hvad enten det er jul eller ej.
v.h. morkaren.

Jytte sagde ...

Wow, det er da sååå flot !!
Stemplet er bare lækkert :)

Pia Odgaard sagde ...

Det er altså bare blevet vildt flot!

Karina Beck sagde ...

Engel, glitter, Magic, belie...
Jo, for mig er det julet og smukt.
God 1. december.

Unknown sagde ...

Et rigtig flot lærred. Elsker engle og glitter, så det er lige mig :)

10na sagde ...

Superflot lærred og teksten er da SÅ sigende. Dejligt at du atter er på banen, glæder mig til at se mere.
KH 10na

Lise sagde ...

Rå lækkert og super julet set med mine øjne. God weekend.

Jette Munkbøl sagde ...

WOW det er meget smukt og ja, der er helt klart jul over det
skøøønt:)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det smukt og nostalgisk... så fin med den lille engel.
Dejligt at se du er på bloggen igen.
God weekend