lørdag den 19. maj 2012

Scrap kaos.....

Kreativiteten blomstrer - og det er jo herligt... Men det ser bare ikke så godt ud på mit skrivebord.. Jeg må vist lige til at tage mig sammen og få gjort rent bord. Jeg kan jo hverken finde hoved eller hale på tingene efterhånden - og det ser jo farligt ud..
Jeg har lavet en hel del kreative bidrag til Inzpira konkurrence, men disse bidrag må desværre ikke lægges på bloggen og offentliggøres endnu.. Desuden har jeg lavet et kreativt kunstværk til en konkurrence et sted - men jeg har lige glemt hvor det var, og før jeg lægger det på bloggen her må jeg vist lige finde ud af hvilken konkurrence det nu også var... ikke sådan når man har mange ting om ørerne lige nu.. Men her er da lige et lille sneak....
Og... til noget helt andet...
I går havde mine herlige unger inviteret mig på en overraskelses tur... Jeg anede ikke hvor vi skulle hen, men sørme om ikke jeg blev bortført til Tivoli - og det var jo en helt fantastisk dejlig overraskelse. Her oppe i luften i Det gyldne tårn - sidder min modige 12 årige søn og vinker ned til mig... uhhh... jeg skulle ikke nyde noget...
Tak fordi du kikkede forbi i dag...- til et langt indlæg om absolut ingenting.. !!! Jeg lover snart at vende tilbage med noget "rigtig" scrap...

4 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Ser spændende ud, den lille sneak peak... og så skønt med sådan en overraskelse :-) Jeg skulle nu heller ikke derop. Ha en god søndag

Malene sagde ...

Det var da et hyggeligt indlæg.

Heidi sagde ...

Hvor lækkert med sådan en invitation, håber i havde en rigtig skøn dag :)

Ja kender det alt for godt med et stort uoverskuligt rod - ender desværre at for ofte her sådan ggg

Rigtig god søndag til dig

Karina Beck sagde ...

Sikke noget dejligt kreativt rod.
Hvor er de søde dine børn og invitere DIG i tivoli ; ) : ) Kloge børn ; )