torsdag den 28. marts 2013

GreenGate scrap


Har været lidt i krea rummet her i påsken.

Er jo som mange andre kvinder ramt voldsomt af GreenGate dillen, som jo også er en dyr fornøjelse.
Så er det jo dejligt at man kan skabe lidt GreenGate look selv.

Her har jeg leget lidt med et lærred, hvorpå jeg har sat en GreenGate serviet i de skønneste blå farver.
Tilsat lidt Washi tape, stempeltryk, blonder, modelling paste og lidt af TimH's fantastiske Distress Stains.

Så kommer man langt...





Fik et lille nyt skab sat op i køkkenet forleden - og det skulle naturligvis indeholde lidt af det skønne GreenGate.. Love it...



Tak for besøget i dag... - og 1000 tak for alle de søde kommentarer, som i smider af her på bloggen..

Rigtig god påske til alle..

Knus

3 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

Super flot og meget kreativt ;O)

Mette sagde ...

Ej...hvor smart ! Jeg er også GreenGate fan (lidt mere end min mand er) og jeg undres over at man bliver VED med at falde pladask over de nye ting fra dem ;-)

Dortesjs sagde ...

super sødt awww love greengate