torsdag den 30. juli 2009

Kort nyt - igen-igen-igen !

Ja, der var flere kort tilbage i kortkassen,
så her kommer lige et par mere.



Denne gang et kort med en lille sang
- mon det er den søde blomsterpige som gir' et nummer ?



Swirls er udstandset på bigshotten og er fra Sizzix.



Igen en meget simpel bagside !



Og så en anden sød pige
- nemlig en af Gorjuss pigerne.



Og her har jeg brugt en side fra en gammel bog helt tilbage fra 1901 - uha, det var svært...

Tak fordi du kikkede forbi...

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Rigtig sødt kort. Lækker stil!

Pia sagde ...

et rigtig fint kort, dejlige farver

Eva (Fister) sagde ...

Rigtig søde kort. Lækre farver og materialer :o)

Du har spurgt om "de hvide fuglebure" de er faktisk klippet ud af et overlay-ark fra Hambly købt hos Multiscrap.

Maya sagde ...

Åhhh så mange nydelige kort du har laget,Henriette!
Hänglene er bare så nydelig,og du har fargelagt de så flott!
Klem fra Maya:)

Karina Beck sagde ...

Hej H
Jeg kan se at du har spurgt til fugleburestempler...
Jeg har købt nogle superflotte fra Basicgrey. Jeg har købt dem hos Scrapfactory. Du kan se dem i brug på min blog under "lidt anderledes kort" den 27. juni (indeni)