torsdag den 12. november 2009

Pink bånd....og lidt november grønt...

Jeg lavede dette kort til en konkurrence ovre på Hängler-blokken.

Opgaven gik egentlig ud på at støtte kræftforskningen, ved at købe et specielt pink bånd og sætte på kortet. Men de godtog også bidrag med andre former for pink bånd. Desuden skulle man bruge en skitse.

Her er så lige mit bidrag ..



Jeg har brugt blomster- og bladpunch, guldbort, kageserviet og en lille hvid fjer. Papiret er fra restebunken. Stempler er fra Hängler - købt på min Sveriges-smut-tur. Nodepapiret er et gammelt loppefund, som har fået lidt Distress Ink (Vintage Photo).



Havde gæster forleden og manglede lidt bordpynt. Et stort gammelt Ikea fad, blev fyldt med grønt i alle afskygninger fundet rundt omkring i hus og have.



Et kålhovede, en artiskok, et par små græskar, husløg, hortensia, mos og lidt efeu. Hertil et par hyacintløg og lidt pynt - hvor svært kan det være :O)



Elsker jo blomster.. er faktisk uddannet blomsterbinder..
I går aftes var der aften åbent på Københavns Grønttorv - måtte jo lige forbi og indsnuse stemningen igen. Kommer der ikke så tit mere - det er jo så forbandet tidligt man skal stå op for at komme der til dagligt..

Det var lige et sidespor - men tak fordi du kikkede forbi..

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Fuperflot kort. Og god ide at komme med en opfordring til at lave sådan et kort og give bidrag samtidig.
Åh ja, blæret tænkte jeg lige at gå en tur i hus og have og så få sådan et resultat!!! Ok, kunne så bedre forstå det, når du er udlært blomsterbinder....
Ski.. flot er det i hvert tilfælde!

Hellemor sagde ...

Super flot kort og noderne til "sov min dukke" passer da perfekt til resten af kortet.

Hold da lige op en flot dekoration du har lavet. Elsker sammensætningen og uden alt for mange blomster. Den ville jeg gerne have stående i min stue.

Pia sagde ...

super flot kort og kanon lækkert pyntet fad ser sååå godt ud