torsdag den 5. november 2009

Kortmester uge 6

Her kommer så de sidste af mine kortmesterbidrag..

Jeg endte på en sammenlagt 5. plads og det er jeg da helt tilfreds med....
Det var rigtig sjovt at være med, men også en rigtig tidsrøver, som kunne mærkes i det lille hjem :O)
Så nu er der tid til det huslige igen.. (ØV)



Første kort her var som sædvanlig en skitse - her skulle bruges pastelfarver. Og jeg havde gemt dette stribede baggrundspapir, som egentlig er noget indpakningspapir fra noget købt hos Panduro..
Og det passede jo fint ind her..



HipHop pigen er naturligvis fra Hängler.. fint klædt på i pastel..



Opgave 2 - gik ud på at bruge mindst 3 slags mønsterpapir.



Det sorte med blomsterne købte jeg hos Dreampapers - og blomsten er lavet af 2 slags papir fra Sofies Dream - også fra Dreampapers. Surt - skulle vist have købt lidt mere, for det er da bare for lækkert.. Tilda er fra Panduro.



Opgave 3 - og aller sidste opgave - her var emnet Halloween...
Og mit bud blev dette maskerede mælkekarton, som faktisk viste sig at være ret populært - det "vandt" faktiske denne opgave med hele 29 % af stemmerne, svarende til 15 stemmer... Tak for det...



Jeg har bla. brugt mask fra Tim H. til edderkoppespindet, halloween stempler fra Panduro - og skelettet har jeg hugget fra ungernes Anders And.



Jeg har dog stadig haft travlt med kortmageriet - og har mange flere nye kort klar til fremvisning.
Så velkommen tilbage snart....

Og tak fordi du kikkede forbi..

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

Nøjjj hvor er de flotte og er da helt vild med dit halloween hus - STORT TILLYKKE MED 5 PLADSEN SUPER FLOT ;o)

ps. har fået din mail, så den først søndag :o) og sikkert godt nok for ellers havde jeg bare brugt julegave pengene ha ha ha men tak for du tænkte på mig

Sivsko sagde ...

Tillykke med din flotte placering.
Rigtig flot.

Karina Beck sagde ...

Ja, jeg var overbevist om at du kom i finalen med dine flotte ting! Men 5. pladsen er jo også superflot. Tillykke.

Charlie sagde ...

Ja den var for skøn - den stemte jeg også på kan jeg huske.

UHA hvor spændende med Hänglar til salg - mon det er nogen jeg ikke kan leve uden ??? =0)

Sanne sagde ...

Hej Henriette!
Tak for din hilsen på min blog. Flkotte ting du laver....dit Halloween projekt er vildt sædt!
Hilsner Sanne