fredag den 7. maj 2010

Masser af farver

Til dette indlæg vil jeg vise meget farverige kort - i hvertfald efter min mening.

Her er lille hjerteformet kort, som jeg har lavet ud af rester... Kortet skulle bruges til en artikel på Scrapsisters, som inspiration til at få brugt sine rester - også de små. Du finder artiklen her.



Det er lavet af papirstimler, som er ca. 1 cm brede og som er sat helt tæt sammen. Dog er der visse utætheder, så man kan se den pink baggrund. Den pink hjerteramme rundt om, er faktisk lavet af et stykke servietdecupage, som jeg havde tilovers.



Til dette pink kort har jeg brugt et gammelt Hängler stempel med en skøn pige. Der er kun brugt et enkelt mønsterpapir, og så har jeg embosset en række med sommerfugle. Meget simpelt kort..



Det blå kort er også lavet med et Hänglerstempel med drengen på muren. Der er fuld knald på de blå farver, og jeg har pyntet med en "medaljon" med et tillykkebånd på.

Tak fordi du kikkede her forbi i dag - og rigtig god weekend til dig...

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et superflot hjerte! og søde kort også.
Rigtig god weekend.

Anonym sagde ...

så fik jeg tid til at komme forbi igen :O)

vildt flotte kort du har lavet, det reste kort med strimler er da for genialt!

det er dejligt at se billeder fra din have og dine skønne dekorationer.

Heidi sagde ...

Super flotte kort du har lavet - er helt vild med dit hjertekort :O)

Rigtig god uge til dig

Gitte Hagemann sagde ...

Hjertet er simpelthen så sødt. Jeg har efterhånden set mange idéer til at få brugt sine rester, for første gang har jeg fået lyst til at prøve idéen af selv! :)