søndag den 16. maj 2010

Tre på stribe...

Jeg er gået i gang med et LO af hver af ungerne.. Jeg har lavet de to, og det tredie - ja, det får jeg jo så liiige travlt med at lave nu...

Jeg lægger ud med yngstemanden Jonathan, som er 10 år..



Jeg har valgt at lave det meget enkelt og stort set helt uden pynt.
Jeg har udelukkende brugt nogle brads og lidt metalsnor.
Jeg har syet x'erne i hånden og har også brugt symaskinen en hel del.



Min symaskine gider bare ikke sy pænt og nydeligt - derfor får den lov at sy grimt og uordentligt. Men det bliver nu også ok, syntes jeg.
Jeg har embosset et stempel fra Autumn Leaves - her har jeg brugt farverne hvid og holografisk. Papirene - tja, det var nogle fra lageret..



Tak fordi du kikkede forbi i dag, og hvis du lige tog dig tid til at smide en kommentar - så er det jo bare herligt...

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot drengelayout. Dejligt papirvalg i lækre farver. Og det ser godt ud med de "uordentlige syninger".
Jeg glæder mig til at se de næste ; )

Benita sagde ...

flotte farver og mange detaljer. Jeg fik at vide at min symaskine skulle stilles lidt på for at undgå de der dårlige syninger. Kan dog ikke huske det præcis. Desværre.

Lina sagde ...

Så flot og elegant og samtidig super drenget - fantastisk!