torsdag den 5. maj 2011

Tag's i massevis ...

Hallo - er jeg her... ?

Ja, jeg er her stadig... jeg har nydt det gode vejr udenfor og haft gang i en masse praktiske ting.... det skal der jo desværre også være tid til..

Lidt kreativt er det dog blevet til.
Jeg havde en hel bunke tag's og lidt stempler og lidt distress ink med mig på min solskinsferie. Så der sad jeg ved poolen på min solvogn og hyggede mig med at være lidt kreativ.

Og så har jeg ellers fået gjort det sidste færdigt herhjemme, efterhånden som tiden var til det. Montering af papir bag på tag'en og påsætning af bånd.







Og her er så det færdige resultat.
Jeg har lagt dem i små plastiklommer - som er fotolommer, som jeg har klippet i stykker.
Og nu er jeg klar til at se om jeg kan få dem solgt et sted.



Hvad er mon en rimelig pris at forlange for en tag ? Har du et bud på det ?
Jeg syntes det er så svært at prissætte ting som jeg laver.

Tak for besøget i dag - og kom snart igen..

8 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Åhh, hvor er de smukke... lyder da skønt at sidde på en solvogn med sine scrapsager :-) jeg tager 8 - 10 kr for en tag!!!

Ha en dejlig dag

Annette / aka sagde ...

Ih, hvor er de fine. Og sikke store mængder.
Og så lyder det da som om du rigtig har hygget dig.
Jeg vil tro at 10,- kr er tilpas. Det koster de små kort ved blomsterhandleren...og det er vel til samme brug.

Karina Beck sagde ...

Oj, hvor har du fået lavet mange.
Og de er rigtig flotte.
Mit bud er 10-15 kr.

10na sagde ...

Super flotte tags, har godt nok undret mig over der var lidt stille på din blog ;o) Jeg ville tage 10.- pr stk. Kan godt være prisen kan være højere på øen, men her i jylland er vi lidt "fedtede" og forsigtige hihi. Kh 10na

Jean sagde ...

Woww hvor er de bare smukke.. Håber jeg en dag lærer at lave sådan nogle...

Synes også godt du kan tage 10kr for dem, der ligger jo arbejde i og de meget smukke, og de kedelige printede kort i blomsterforretningen koster 10kr så ville jeg da hellere købe sådan et flot et for de penge!!!

morkaren sagde ...

Hvor er de flotte Henriette! der har rigtig været gang i stempler og sværte, og de er blevet mega skønne, men jeg undre mig over hvad folf bruge dem til, måske fordi jeg ikke laver kort, men 10 kr. er da ikke for meget, hvad får man for 10 kr. i dag? og der ligger da en del arbejde i. v.h. morkaren.

maria sagde ...

wow en masse skønne tags :0)
mit bud er også 10,00 kroner :0)

Hellemor sagde ...

Hold da op, hvor har du været flittig. Dine tags er super søde på alle måder. Det er noget flot bånd du har brugt. Jeg er bestemt heller ikke god til at sætte pris på kort, men mit forslag vil også være 10 kr.