lørdag den 11. juni 2011

Ginen igen - igen

Når man har afprøvet noget og man syntes det har været en succes, får man jo lyst til at prøve igen...

Sådan havde jeg det med kortet med ginen og skufferne - så her er det i en ny version.





Jeg har iført ginen en fræk lille blomstret sag... og ud af skuffen hænger noget som egentlig skulle være en BH - ligner nu mere et par solbriller... he he..





Papiret jeg har brugt denne gang er fra Webster's Page..

Har du lyst til at prøve at lave kortet, så er der lige en lille vejledning her.



Tak fordi du kikkede forbi - og rigtig god pinse til dig..

12 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Wauw, hvor er det flot også! Det er lækre farver og papirer, du har brugt.
Rigtig god pinse til dig og din familie.

Karina Bunkenborg sagde ...

Flot kort og tak for vejledningen det kunne være man skulle prøve at lave sådan et kort.
vh Renne

Mio sagde ...

Super flot : ) sikke nogle dejlige farver rigtig sommer : )
skal lige tjekke det andet også ; )

Charlotte Ravn sagde ...

Nøj hvor er det bare lækkert! Tak for vejledningen! God pinse!

Solveig sagde ...

Rigtig flot kort. Kan godt forstå at du fortsætter med det - det ser også sjovt ud af lave

Rosa sagde ...

supper flot

Pia sagde ...

det ser hammer godt ud, så flot pyntet gine og de skuffer er så lækre , suuuupert
Ønsker dig nogle gode pinsedage

Christina sagde ...

Wowww this looks really stunning Henriette!!
Hugs Kristel

Fru Larsen sagde ...

God pinse!
Det er dog noget af det lækreste jeg længe har set, ginen er skøn og papiret er bare endnu dejligere!
Glæder mig til at se mere..

Annette / aka sagde ...

Sikke et flot kort - og sikke en lækker corsage til ginen. Smart fundet på.
Lækre papirer og kortmodel. Tak for skitsen. Skulle man vove sig ud i det ?? ....måske.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor ser den bare spændende ud... vidt forskellig fra den anden, men lige så smuk. Tak for tutorial
Ha en dejlig aften!!!

morkaren sagde ...

Jeg er så lydhør, jeg har jo lige anskaffet mig den gine, den er nok meget mere andvendelig end man tror. flot kort du har lavet med den. v.h. morkaren.