onsdag den 20. juni 2012

Lidt nyt

Halløjsa derude !
Lige et hurtigt indlæg fra haven hvor jeg sidder i et sjældent øjeblik i solen og spiser nye danske jordbær..

Har også lavet lidt nyt scrap, som kommer lige her ...


Nå nej - det har jeg glemt at tage billeder af !! Griner ... I stedet kan i se min nylavede mosbamse, som ligger her og holder øje med mig ..

Og her er lidt nyt indkøb - bestilt helt ovre fra USA, og fundet vej hertil på under en uge!


Vender snart tilbage med lidt seriøst scrap...

Knus fra Henriette

Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

ingejc sagde ...

Den mosbamse er da bare skøn og indkøbene er nu heller ikke så dårlige

Karina Beck sagde ...

Total cute bamse. Du kan bare det der.
Og rålækre stempler!

@lfie sagde ...

Så cool bamse - total cute.

nedergaard sagde ...

Lyder lækkert med jordbær... jeg venter også på at vores bliver røde. En sød mosbamse du har lavet :-) og skønne indkøb. Ha en fin dag

Heidi sagde ...

Hvor er bamse sød :)og griner - kender alt for godt det med huske at tage billeder ;)