mandag den 11. juni 2012

Pip og lidt pral....

Halløjsa ....

Så er jeg tilbage igen med et lille lærred med lidt pip i....

Baggrunden er lavet udelukkende med sort Distress Stains, mixet med gesso og glimmer... så her er alt som det plejer at være.



Jeg har brugt lidt tape også - de to grå er købt hos Panduro, som har fået mange fede tape hjem. Den med teksten er fra TimHoltz. Den lille filmstrimmel er en die - og fuglene er skåret ud på Cameoen...



Og her kommer så praleriet - hvis det er tilladt..
Jeg har deltaget i Inzpiras konkurrence - og blandt 204 deltagere fra Skandinavien, kom jeg ind på en 9. plads...
Og ja.. jeg må indrømme at jeg er meget stolt af det..

Det er ifølge konkurrencereglerne ikke tilladt at lægge sit bidrag på egen blog - men det kan ses her på InzpiraBloggen

Tak for alle jeres søde kommentarer - jeg lover at jeg snart sætter tid af til at komme rundt til jer alle og give lidt igen...

Og tak til jer alle for gode råd til bloggen - som i kan se hjalp det...- det lykkedes at få afstand mellem tingene denne gang...!!

Knus fra mig...



7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækkert lækkert pip lærred.

morkaren sagde ...

Sødt pip, og din plasering er fuldt fortjænt, det er det sødeste LO du har lavet. knus.

Annette / aka sagde ...

Superlækkert lærred. Du er altså en sand kunstner.
Flot resultat - jeg synes bestemt godt du kan tillade dig at være stolt af det.

10na sagde ...

Super flot lærred, fed/sej stil og knap så vintage som du plejer ;-)
Tillykke med den flotte placering, det har du også fortjent. Klap dig selv på skulderen. KH 10na

Lise sagde ...

Supper lækkert lærred og flot placering du har fået. Jo det er tilladt at prale og være stolt af sig selv.....man må gerne nyde glæden ved at andre også synes at det er flot/lækkert det man laver:-))
God tirsdag til dig:-))

pojjo sagde ...

vilken underbart alster du har gjort :D

Fru Larsen sagde ...

Tillykke, det er da flot ud af så mange deltagere, jeg skal lige ind og kigge på de andre bidrag, kan se det er mange forskellige ting, det er lidt sjovt. Det er også et sødt lille billede du har lavet.