mandag den 22. marts 2010

Forårsfornemmelser......

Jeg er jo en rigtig blomster elsker og kan jo næste ikke vente med at få frosten af vejen.. Nu har jeg taget chancen og kastet mig over stedmoderblomsterne, som jo heldigvis god kan klare en lille smule kulde...

Så det er hvad min tid går med i øjeblikket... at få frisket haven lidt op..
Dejligt at se at det myldrer frem med forårsblomster i jorden.... og nu er den sidste sne heldigvis væk fra min have... jublede da det skete her i weekenden..

Se lige de skønne farver jeg har været ude og plante ud i dag..







Jeg får ikke lavet meget scrap, men er rigtig god til at købe ind til det.....
Kender du det ??

Forleden var jeg i Roskilde og besøgte Stof og Stil og Love2Scrap....
Hos Stof og Stil fandt jeg blondebånd, og hos Love2Scrap købte jeg de skønneste papirer.. men dem er jeg ved at lave et LO af, så det får i ikke at se i dag...

Mini-albummet fandt jeg i Bilka, og det sjove klister-måle-bånd er fra en af 10 kr's butikkerne...



Stof og Stil havde også sækkelærred - og i flere farver... til kun 12 kr. meteren og så noget lækkert, lækkert blondestof..



Håber du også får nydt foråret lidt...
Og tak fordi du kikkede forbi....

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Hvor ser dine blomster altså godt ud! Jeg bliver helt inspireret til at prøve selv.
Jeg har også været hos blomsterhandleren i dag, men kun for at købe lidt løgplanter til indebrug ; ) Trænger i den grad til farver.
Ja shoppe er jeg også god til ; )