lørdag den 27. marts 2010

De stakkels unger....

.. nu er de ingen blevet brugt til et LO af deres onde mor....

I dag har det jo ikke ligefrem været havevejr, så derfor blev der tid til at gøre dette LO færdigt.



Til LO'et er der brugt mange sjove ting og sager.
Bla. en metal kobber sommerfugl, som jeg har fundet på Grønttorvet.
Blonden bag sommerfuglen er et loppefund - det var oprindelig en smuk blondekrave, som måtte lade livet... Den hvide blomst fandt jeg i en rodekasse i en brugskunstbutik... Så der bliver scrap-shoppet vidt omkring...




Den hvide ramme ungerne sidder i er en gammel Netto ting. Og metaldimsen er vist en Tim H - sag.. Englebilledet er en serviet - påsat karton med decoupage lim.



Jeg fik brugt de skønne Martha Stewart punches, som jeg købte hos Love2Scrap forleden. Og papiret med fuglene er også fra L2S - det har de skønneste blomster på bagsiden..



Swirlen er en Sizzix die og målebåndet er købt i en 10.kr's butik og klæbet på karton. Stakittet er fra Magnolia.



Tak fordi du kikkede forbi.. og læg gerne en kommentar - måske jeg kommer forbi hos dig og gør det samme....


5 kommentarer:

Pia sagde ...

Du milde himmel hvor er det FLOT FLOT så mange rålækre detaljer og farver, er vild med stilen. Du må have en god dag.
knus Pia

Unknown sagde ...

Wow, Henriette, hvor er det bare smukt!

Karina Beck sagde ...

Oj, oj et lækkert layout. Vildt med så mange fede detaljer.
God weekend og påske ; )

Benita sagde ...

mange flotte detaljer. Jeg tror det er et layout man skal have i hånden for virkelig at "se".

Hvad siger ungerne til det?

Heidi sagde ...

Wawwww hold da op det er bare så flot - elsker alle dine detaljer du altid er så god at få med ;O)

Rigtig god påske til dig