fredag den 2. april 2010

Kort til konkurrence

Unik Scrap har lavet en lille konkurrence, hvor man skal lave et kort ud fra en skøn skitse... Der skulle bruges noget fra Unik Scrap butikken - jeg havde to blomsterpunche derfra... Desuden var der krav til farverne, nemlig pink, lyserød og turkis.. Det måtte jeg da prøve, og her er resultatet......





Shoppede lidt hos Kreative fornemmelser forleden.. Har længe været forelsket i den lille bambi, og måtte jo også prøve at lave den i kork efter at have set den hos Karina.... Det skønne tekststempel "Friends" røg også med hjem til mig.. og syntes bare at det var så smukt i sig selv, så det fik lov til at stå der helt alene. Jeg har embosset det med hvid og glimmer embossingpulver.





Som i kan se var jeg heldig at fange lidt påskesol - håber der kommer mere af den slags i de næste dage... Tak fordi du lige tog dig tid til at kikke forbi...

5 kommentarer:

Lina sagde ...

Så fine kort. Er helt vild med bambi kortet - det bliver bare så godt på kork!

Karina Beck sagde ...

Hvor er det nogle flotte kort begge to. Ja, jeg er jo mest til de nederste farver.; )
Kan du ha det rigtig godt.

Stinne sagde ...

Hejsa
1000 tak fodi du deltager i Uniks blogs konkurrence, med dit flotte kort.
Held og lykke

Helle Sahl sagde ...

Sikke nogle flotte kort. Skøn resultat med dine Hero stempler atempler. Jeg får også pakke derfra når posten ikke holder ferie længere.

Benita sagde ...

det ser bare godt ud med tekststemplet og kork og farverne og opsætningen og...

Godt klaret Henriette.