søndag den 27. februar 2011

Husker du....

... mine huskeblokke... ?

Nå ja, hvorfor ikke vise denne også, når nu jeg har lavet den...

Stort set bare lavet på "råt" karton - jeg har brugt meget lidt papir til denne udgave, men istedet brugt stempler til at gøre den lidt rålækker...



Sommerfuglen er en Martha Stewart punch, tekststemplet er fra Stempelglede.
Blonden er fra Stof og stil.





Jeg kan jo ikke stå for HeroArts stemplet Starburst Lace - måske nogen har bemærket det på flere af mine ting.. her også udsat for min kobber embossing.



Og så kan jeg jo godt lide at lave tykke lag - her er det lidt bølgepap og en gammel bogside, som er lagt i lag.

Jeg skal nu til at tænke store tanker, nemlig til Scrapsister's Kortmester 2. udfordring.
Her er opgaven denne gang at lifte et kort lavet af MIG SELV... det bliver en svær udfordring - specielt for mig, tror jeg...

Tak for besøget i dag - håber du har fundet lidt inspiration herfra i dag - ellers må jeg vist til at tage mig lidt sammen... he he...

7 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hihi. Ja, når jeg tænker mig rigtig godt om, så erindrer jeg da en enkelt huskeblok - eller flere her på din blog !
Men den her er da også bare rålækker, som du skriver. Utroligt at du kan få alle de lag til at se så flot ud. (det er jeg bare ikke i stand til)
Det HA stempel er også flot, og det er da endnu bedre i embosset udgave.
Dejligt at du nåede at blogge inden dagen var slut.....

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Neej, dem havde jeg da helt glemt :-), men så er det godt, du kan vise så smukt et eksempel... super flot

Ha en dejlig søndag aften

nedergaard ( Lissy ) sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Jean sagde ...

Ej hvor er den fed....
Jeg må altså også prøve at få lavet sådan en, en dag.. det smart :)
så takker for inspiration :)

Karina Beck sagde ...

Yes, rålækkert!
Og ja, jeg havde set at du var glad for Lace stemplet, det er jeg også ; )
Jeg smilte også, da jeg så dagens opgave og tænkte hvordan DU ville klare den ; ) Glæder mig til at se hvad du finder på.

Christina sagde ...

This looks so gorgeous again Henriette! So amazing dear!
Hugs Kristel

Hellemor sagde ...

Åh, hvor er din huskeblok rå og lækker. God ide at bruge bølgepap til bagbeklædningen. Det giver et råt look som passer perfekt til kobberembossingen. Flot stykke arbejde.

Pøj, pøj med udfordringen ;0)