lørdag den 26. februar 2011

Kortmester - 1. udfordring

Scrapsisters kører der lige nu en kortmester konkurrence.
Jeg har lavet mit første bidrag til konkurrencen, og det vil jeg også lige vise her på bloggen.

Jeg har valg at lave opgaven, hvor man skulle bruge stempler og farvelægge.

Jeg har lavet et kort med en lille flap, som man kan åbne og lukke - den gemmer sig bag blomsterranken... Her vises kortet lukket...



Og her vises det så med åben flap - man kan så åbne videre op og skrive inden i kortet.









Af materialer har jeg brugt papirer fra MajaDesign, stempler fra Stempelglede, HeroArts og Lily of the Valley. Punchen med blomsterne er fra Martha Stewart og die'n er Magnolia's englevinger.

Tak for al den ros, jeg har fået af jer for mine tags - jeg sidder tilbage med røde kinder og er meget stolt...
1000 tak til alle som kikker forbi - og til jer som tager jer tid til at lægge kommentarer - i har en stor krammer tilgode ved først kommende lejlighed...

Fortsat god solskinslørdag.

8 kommentarer:

Ifversen sagde ...

Superskønt kort med så mange fine detaljer!
God weekend til dig og dine!

Jette / ma11edina sagde ...

Det er virkelig et lækkert og smukt kort!! Dejlit stil og flot brug af stemplerne.
Og tilslutter mig - dine tags er vidunderlige!!

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et lækkert kort. Jeg er vild med din farvelægning og dejlig farvesammensætning.
Held og lykke og KRAM ; )

Pia sagde ...

super lækkert kort , skønne farver og detaljer, så flooot

Heidi sagde ...

SUPER flot kort :)

Christina sagde ...

Woww that is really gorgeous Henriette! Looks so much fun!
Hugs Kristel

Rach sagde ...

this is gorgeous hun. hugs rachxx

Annette / aka sagde ...

Igen et smukt kort fra dig. Og flotte farvenuancer.
Sikke mange små detaljer man får øje på, når man kigger efter.
Smart lukning du har lavet.
Og så må du jo være vældig frisk...så længe du har ligget og snuet søndag morgen....LOL.