lørdag den 20. november 2010

Min skønne datter...

... er endnu engang blevet udsat for sin mors scrapperier..

Jeg har haft dette LO med til oktober udgaven af magasinet på Scrapsisters.

Man skulle lade sig inspirere af en super skøn skitse, og lave sit eget værk ud fra denne.. Jeg lagde stærkt ud med at følge skitsen meget nøjagtigt - men langsomt tog min egen kreativitet over og pludselig var skitsen meget fjern..
Det der stort set blev tilbage var billedets placering, teksten, og pyntens placering. Meget sjov process at prøve...

Du kan se nærmere på den lækre skitse og de andre designeres kreationer her.



Swirls'ne er lavet af diverse dies og den store bladranke nederst til højre har jeg tegnet af efter en træ-skabelon-ting, som jeg har købt.

Jeg har også brugt en gammel blomster-blonde-krave, som gemmer sig lige bag billedet. Teksten er et print fra nettet - og der er også pyntet med lidt bling..
Og så har jeg igen haft fat i mine sølvtråde og syet rundt om LO'et..



Jeg har brugt gamle papirer fra gemmerne - lidt træ "udskæringer" bla kronen og dimsen i nederste venstre hjørne - den er fra Panduro og var oprindelig sort.



Dette LO har jeg lavet i en anden størrelse en normalt - det er lavet i 25x25 cm - en størrelse som jeg klart vil foretrække også fremover. Desværre har jeg ikke kunne finde rammer i den størrelse - det var jo lige en streg i regningen.. Men jeg syntes nu helt klart at den lidt mindre størrelse er at foretrække frem for det normale 30x30 cm.

Det er jo ved at være tid til det nye Scrapsisters Magasin dukker op igen..
Og mon ikke det også denne gang er fyldt med masser af lækker scrap inspiration...

10 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Superflot layout du har lavet med billedet af din smukke datter.
Og så meget krativitet på bare 25 x 25 cm. Virkelig smukt, også i de dejlige farvenuancer.
Og så er der bare så mange detaljer....virkelig mange.
God weekend.

Unknown sagde ...

skønt skønt layout med den smukke datter. Og lækker størrelse på layoutet.

Christina sagde ...

Woww this looks gorgeous Henriette!
Love it!
Hugs Kristel

Maria Krumbaek sagde ...

Det er bare et fantastisk smukt LO med nogle utrolige detaljer :) Smuk model ;)

Karina Beck sagde ...

Det er så flot dit layout og fyldt af lækre detaljer. Og helt sikkert en smuk datter du har.
God weekend. Knus.

Fru Larsen sagde ...

Det ser rigtig godt ud, og smukke farver!

Siv Anne sagde ...

Den ble jo bare superlekker!

Klem

Heidi sagde ...

SMUKT - kort og godt ;)

Rigtig god tirsdag til dig

Pia sagde ...

super flot layout med kanon lækre detaljer, såååå smukt

Anonym sagde ...

det er virkelig flot!
og hvor er hun bare skøn din datter.