fredag den 26. november 2010

Sikke noget værre rod.....

Mit skrivebord havde det ikke helt så godt forleden...
...der var ligesom ikke plads mere til at være kreativ...
Nogen havde rodet det godt og grundigt til....



Så efter et par timers oprydning var der atter plads til lidt kreativiteter...



Det kom der så lidt julekort ud af.. bla. dette meget simple og enkle kort med et super sødt jule-kram-stempel fra Magnolia.



Tekststemplet her passede jo lige til billedet... og det har jeg fundet hos Love2Scrap. Papiret er fra Maja Design.



Tak fordi du kikkede forbi... og tak til jer som også lægger kommentarer...
.. det varmer i denne på flere måder så kolde tid...

7 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Jeg synes, du skal skælde dem ud der sådan har rodet på dit skrivebord. Det er rigtig grimt gjort. Hvordan skal du dog kunne lave noget i den rodebutik ??
Godt du fik det ordnet. LOL.

Det julekort er bare så flot og sødt. Jeg er til enkelhed, så det er jo lige mig. Både motiv og stempel er så fine.

God weekend til dig.

Unknown sagde ...

Jeg er vild med billederne :D Alle billederne.

Christina sagde ...

That is a gorgeous card Henriette! Love it!!
Hugs Kristel

Karina Beck sagde ...

Dejligt kreativt rod du har der ; )
Sådan roder jeg også, bare i stuen !!!!!
Det er et sødt kort, det magnoliastempel er supercute: )

Heidi sagde ...

weeeeeeeeee hvad ser mit øje - mickey mouse her og der :) SKØNT kort og lækker stempel du har brugt

rigtig god 1 søndag i advent

Anonym sagde ...

jeg kender det godt, lige pludselig er det hele rodet til, jeg forstår det heller ikke !!
godt du fik styr på det :)

Siv Anne sagde ...

Det er omtrent slik det ser ut hos meg stadig vekk. :)
For et lurt scrappebord du har, kjekt å se hva du har gjennom bordplaten.