søndag den 28. november 2010

Julekort - på en nem måde

Jeg har lavet lidt julekort med stempler, hvor jeg ikke har farvelagt stemplerne.

Derimod har jeg embosset stemplerne med lidt glimmer embossing, som giver en rigtig god effekt.. Jeg har brugt farvet stempelsværte - og blot hældt embossingpulver på ganske få steder.







Stemplet med motivet er et ældgammelt Hängler stempel. Tekststemplet er fra Indiko, og jeg er så heldig at have en punch som passer lige til det.

Der ligger flere julekort af samme slags på Scrapsisters Blog

Og her er lige lidt snestemning fra mit hjem i dag...
..koldt er det - se lige de velvoksne istapper - uhh....







Godt man har en sort hund... ellers blev den hurtig væk i al den sne...

Tak fordi du kom forbi i dag...

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Rålækre er dine kort, både her og der.!
God 1. søndag i advent til dig.

Christina sagde ...

Love the pictures and you wonderful card!!
Hugs Kristel

Maria Krumbaek sagde ...

fantastiske kort! SÅ flotte :) god adventssøndag!

Pia sagde ...

super flotte kort og enig de motiver behøver bestemt ikke farvelægges

Anonym sagde ...

det ser bare så godt ud med de kort!!! det må jeg prøve, det virker rimelig overskueligt end at farvelægge dem helt.

Fru Larsen sagde ...

Lækre kort, og det er dejligt når det en gang imellem går hurtigt! Sjovt som det der arbejdsbord ligner mit, jeg længere tid man arbejder, jo mindre plads bliver der, efter et par timer er der ca 10x10 cm tilbage på mit bord :)