søndag den 7. november 2010

SAM shopping

Jeg har været på en lille shoppetur til Roskilde i weekenden, hvor der blev afholdt Scrap'a'mania. Selvom jeg havde svoret på at jeg ikke skulle have noget nyt, så lod jeg mig jo alligevel friste lidt... Der var jo så mange skønne ting, så det var jo svært at gå tomhændet hjem..

Så jeg kom hjem med lidt nye stempler til samlingen, både fra Magnolia og fra Inkido som har lavet de skønneste tekststempler til julekortene. Desuden var der nogle af de nye punche fra Martha Stewart som fristede - samt en enkelt en fra McGill..
Fik også en enkelt ny spellbinder med hjem - men den var allerede i brug da billede skulle tages..





Og så får jeg jo ellers ikke lavet ret meget - som kan vises frem i hvertfald. Jeg har lidt projekter til Scrapsisters som tager min pt. sparsomme scraptid.
Jeg fik dog lavet en enkelt tag - med et Magnolia julestempel fra sidste år.



Tak fordi du kikkede forbi... og tak til jer som tager jer tid til at lægge en kommentar ... Det varmer i en tid, hvor livet viser sig at gøre knuder - desværre...

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er hun sød Magnolia og flot tag.
Og lækre ting, du fik købt på SAM. De to punches er sjovt nok også lige kommet hjem til mig ; ) : )
Knus
Karina

Maria Krumbaek sagde ...

det var da godt nok nogle dejlige ting du fik købt :) God fornøjelse!
Meget meget sød tag!

Heidi sagde ...

lækker sager du fik med hjem - den lækker punch fra M har ejg også fået med hjem til samlingen ;)

Hvor er den super sød den tag - I Like ;)

Rigtig god uge til dig knus Heidi

Fru Larsen sagde ...

Nej nogen fine ting du har købt, jeg kan altså godt lide de der tekststempler, ja og så alt det andet også :D Mon man nogensinde får nok??? (Jo det mener min mand i hvert fald)

Eva (Fister) sagde ...

Sødt tag, og lækre ting du fik købt.
Øv når livet gør knuder.

Hellemor sagde ...

Neej, nogle lækre ting du har købt. Det må være en drøm fysisk at kunne handle i en butik og ikke kun på nettet.

Jeg er vild med dit tag. Hvor er det flot farvelagt.

God dag.

Pia sagde ...

super sød tag med et skønt motiv. Lækre indkøb synes jeg der er vild med de danske stempler fra Inkido

Anonym sagde ...

lækre lækre ting du fik købt :)
er ked af at livet slår knuder, sender mange knus din vej.