søndag den 31. juli 2011

Der var en - der var to - der var tre - der var fire.... og der var sørme også en femmer.....

Hvad taler jeg dog om.... ?? Familieforøgelsen, som vi har ventet på i 3 år..

Kaninunger... det der med at det er nemt at få kaninunger - det holder altså ikke helt ... men endelig var de her en sen nattetime - hele 5 af slagsen.. og de er bare så søde.

Her er de 10 dage gamle - har knap nok fået øje endnu, men pelsen er lige dukket frem. Og de bliver nok de mest forkælede kaninunger man kan forestille.. og nej, jeg kan heller ikke holde fingrene fra dem, og det på trods af at jeg slet ikke kan tåle dem..











Og her har vi den stolte "kaninmor" og hendes lille kanin hjælper.
Tror jeg skal være kaninunge i mit næste liv - sikke en opmærksomhed at få...



Lidt scrap ting skal i da også se i dag... Her er det scrap på lærred værk nr. 4 - og ja, der er også en nr. 5 på vej... hi hi..





Denne gang helt uden gamle aner, men med en lille tag med et par kloge ord...

Ikke flere klog ord fra mig i dag - men vil blot takke for besøget..



14 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

De er da også noget af det mest nuttede... og så små de er. Igen nogle skønne lærred... kan godt li' de kloge ord på dem. Lækre detaljer.
Ha en fortsat god aften!!!

Karina Beck sagde ...

Dem kan jeg da godt forstå at du ikke kan holde nallerne fra!!
Lækkert Scrap værk.

Camomilla sagde ...

Ej, hvor er de bedårende - helt utroligt! Tillykke med dem :-) Og smukt kort. Kh Camilla, camomillas.blogspot.com

Annette / aka sagde ...

Tillykke med alle de små nye. De er altså kære. Det er dine egne unger altså også.
Jeg ved ikke hvad der er galt med jeres kaniner - men her yngler de som rotter. Men det er de vilde kaniner, jeg snakker om. De graver huller i haven.....og bor i urtehaven og spiser alt grønt !!!

Superflot "scrap-maleri". Flot med uret til den tekst. Jeg har også det stempel - og elsker det.
Venter spændt på at du barsler igen med det 5.....

Pia sagde ...

åh så søde små kaninbørn og sikke flot lærred,lækre detaljer
Også en god uge til dig

Stinne sagde ...

ÅÅÅR HVor er de skønne - dog man skal være en han så! Ho ho ho ;-P

Lækkert Scrap...

Ifversen sagde ...

Lækkert lækkert lærred!
Og de der små basser er da slet slet ikke til at stå for! Så superskønne

Hellemor sagde ...

Åååååh, hvor er de cute og helt sikkert meget bløde. Gid jeg kunne røre!!!

Hvor har du dog lave nogle smukke og meget fantastiske scrappede lærreder. Jeg er vild med den måde du har brugt firkanterne på. Hvor kreativt.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Tak for din søde kommentar... med hensyn til den lyse kant er den opstået, da jeg redigerede billedet med lidt baggrundslys. Undskyld, hvis det snyder lidt...det var ikke min hensigt.

10na sagde ...

Jeg har da aldrig hørt om klaniner der var gravide/drægtige eller hvad det nu hedder i 5 år HIHI Men når de er så perfekte, kan jeg da godt forstå det tog så lang tid ;o)
Dit billeder er SÅ flot og sød ide`,med de små firkanter. KH 10na

Fru Larsen sagde ...

Ej hvor er de nuser, ikke underligt at hun er stolt! De ville helt sikkert også vække lykke her i huset!
Sødt billede også!

Helle Sahl sagde ...

Nååååhh hvor sødt. Ja kortet er da også rigtig sødt ;o)

Anonym sagde ...

*SIGH* Sååå søde.

Endnu et lækkert lærred.

Hjørdis sagde ...

Hvor er de dog kære ! Har selv haft kaniner og unger og de er bestemt ikke til at stå for !
Dejlig billedcollage du har fremtryllet !
Knus Hjørdis :0)