lørdag den 16. juli 2011

Take That......

- and they sure did..... !!

Waw, sikke et brag af en fest der var i går i Parken..

Jeg har lagt lidt billeder ud her, så i måske kan fornemme stemningen lidt..

Billederne må i nyde uden musikken.. men lyden var for en gang skyld helt fantastisk også.

Over to timer var de på - i et fantastisk mix af nyt og gammelt.



Var så heldig at være tæt på scenen - og en af storskærmene - så fik fuld valuta for pengene... og fik også varmen og trætte fødder... men det var bare så skønt at være der..







Der gik en lang smal scene ud blandt publikum - og der var meget optræden også på denne scene. Det var lidt svært at se fra hvor jeg stod - men så fik dem langt væk jo også glæde af deres optræden.



En gigantisk jern mand sad bøjet sammen på scenen - og til slut blev den lige så langsomt foldet ud og rejst op til en helt fantastisk figur - den har nok været 50 meter høj.. meget imponerende.






Og hvor er det synd at de måtte aflyse her lørdag aften.. Men man aflyser nok ikke helt uden grund.. tænk på alle de millioner af kroner de går glip af...

Måske du selv var en af de heldige som var forbi Parken ?

Tak fordi du kikkede forbi...

4 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Sikke skønne billeder du fik taget... lyder til at ha været en fantastisk oplevelse.
Ha en god søndag!!!

Solveig sagde ...

Tak for kigget - det er jo desværre det jeg må nøjes med, nu de aflyste i går.

Men jeg vil give dig ret, det er ikke noget de bare gør. Jeg tror på at RW virkelig var syg, de går glip af rigtig mange penge, så jeg tror hellere de vil give en dårlig koncert frem for at aflyse.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det godt, at du fik din koncert. Jeg er lige kommet hjem fra Samos og så en masse skuffede fans i TV fra den aflyste koncert..
God søndag.

Stinne sagde ...

Hejsa

ÅRH nogen skønne billeder du har fået taget - og ja sikke en stemning - Hvem af os der var der først for lavet Lo eller mini album....

TAK FOR KIGGET SØDE