søndag den 17. juli 2011

Tip-olde scrap

Nå, men nu må vil altså have lidt scrap på bloggen her igen...

Ikke mere tant og fjas og fede koncerter... ;o)

Jeg har været i gemmerne og fundet billeder af gamle slægtninge frem.
Min mor ville være blevet 66 år i dag, og min mormor mistede jeg jo for et par måneder siden. Derfor hjælper det nogen gang at kikke gamle billeder.

Jeg syntes det er sjov at se hvem man stammer fra.
Her har jeg fundet billedet af min mormor's forældre - dvs. mine børns tip-oldeforældre. Det er taget i 1937.

Billedet snyder altså lidt... det er sort/hvid og ikke så blåt, som det fremstår her..





Jeg har lavet det på et lille lærred, som er 15 x 15 cm - og lavet et lille ophæng.
Der er brugt modelling paste, glimmer og bare lidt dims, som lå og kedede sig.



Jeg har stemplet direkte på lærredet med et baggrundsstempel fra PicturingTheWorld. Det lille ur er også derfra. Uret på baggrunden er lavet med en skabelon.



Ja, det var så et lille scrap indlæg herfra i dag.

Håber du nyder sommeren og det dejlige danske - hmm - regnvejr...

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere... det er jo altid en fornøjelse at læse kommentarer her....

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Oj, hvor er det sejt og kreativt.
Det er superflot lavet!!!!!

Jytte sagde ...

Wow, hvor er det bare flot !! Helt vildt flot !!

Jean sagde ...

Synes det er virkelig flot det du har lavet!
og meget specielt med så gamle billeder, det elsker jeg virkelig.. Kan også godt synes det spændene at se tilbage på hvordan familien så ud før man selv kom til.....

Annette / aka sagde ...

Hold da op hvor flot og kreativt.
Sikke et minde at have hængende...

morkaren sagde ...

Smuk måde at bruge de gamle billeder på, har du ikke lavet et slægts album? det er man næsten nød til som scrapper, ikke? jeg har også prøvet gesso, men det irriterer mig at fugten får LOet til at "bule" selv om det er på katong. v.h. morkaren.

Christina sagde ...

Woww this is absolutely stunning Henriette!
Hugs Kristel

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det smukt... og sikke et skønt minde at have hængende. Rigtig flot lavet med stemplet på dit lærred.
Ha en fortsat god sommer!!!

Gitte sagde ...

Det er bare super flot.

Hjørdis sagde ...

Lækker måde at holde minderne i live på, istedet for de ligger gemt væk ;0)