mandag den 4. juli 2011

Så fik vi våde fødder ........... igen...

Men vand kan disse sko ikke tåle - for sommerskoene er jo lavet af papir..



PanduroBloggen vil gerne se kort som ikke er firkantede - og derfor er disse klip-klappere med i denne konkurrence.





Det bliver ikke til meget scrap i øjeblikket - der er mange andre ting som lige trækker - både godt vejr - og dårligt vejr.

I øjeblikket vasker jeg tøj i døgndrift.
Nogle venner havde en kælder som stod under vand - og jeg smuttede hjem til mig med alt deres våde tøj... 10 maskiner er jeg oppe på nu..

Men hvad gør man ikke for at hjælpe venner i nødens stund.

Vi slap selv denne gang med kun ganske lidt vand i kælderen..

Har du oplevet lidt mere vand end godt var ?

Tak fordi du kikkede forbi i dag - med eller uden våde fødder.

10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er de dog flotte dine klip klappere! Lækre farver og flotte blomster!!
Ja, vi fik vand i kælderen, suk. Så gik weekenden med det.. igen..

Annette / aka sagde ...

Sikke lækre sandaler og sååå fint med de blomster. Flot papirvalg.

Næh, vi har tørre fødder her. Ikke nogen problemer med vand overhovedet. Min mand har endda lige været ud at vande udendørs potter fordi de var tørre.
Det er helt underligt at se billeder i TV af alle jeres vandproblemer.
Det må være rædselsfuldt. Så en tør hilsen herfra.

Jean sagde ...

Hvor er det bare nogle skønne sommer sandaler.. :)

Trist med vandet.. sikken masse tøj du får vasket- dejlig med så gode venner der vil hjælpe til når man er i nød:)

Synes det synd for jer der får alt det vand!! Vi har nærmest inden vand fået på Orø hvor jeg er å ferie hos min søster.. så jeg kunne side ude og scrappe igår :)

Gitte sagde ...

Ejj hvor er de bare søde.
hilsen Gitte

Anonym sagde ...

Så søde sandaler.
Nej heller ingen vand i Nordsjælland:)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

De er super skønne selv om de ikke lige er til vand... så sødt med alle blomsterne. Nej, vi undgik alt vandet... bare en enkelt byge. Fortsat god aften!!!

Hjørdis sagde ...

Wauw, de er skønne og lige til en sommerglad hilsen, og lækkert papir og farvevalg !
Knus Hjørdis

Anonym sagde ...

Hold da helt fast, hvor er det bare nogle smukke og lækre klip-klappere. Lækkert papir der passer perfekt dit projekt. Smukke detaljer med blomsterne.
Tusind tak fordi du deltager i vores konkurrence på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
Held og lykke.
Dorte aka dot-scrap

Camomilla sagde ...

Hvor er de bare flotte! :)

Pia sagde ...

de er bare kanon flotte og så lækkert pyntet
Du må have en fantastisk weekend