torsdag den 28. juli 2011

Scrap med tern...

Jeg har gang i lærrederne for tiden og de gamle billeder.

Her er det min mor og mormor jeg har fundet frem - fra min mor var helt lille.

Nu har jeg jo mistet dem begge - derfor er det dejligt at kunne sidde og nusse lidt med dem alligevel.. !! Lidt terapi er der vel også i scrap..



Jeg har brugt Distress Stains i 3 forskellige blålige nuancer for at lave baggrunden.

Derefter har jeg lagt Modelling Paste på, og glimmer i spandevis... næsten.
Uret er en template, hvor jeg blot har brugt Distress Ink - Vintage Photo.

Krakkeleringen i baggrunden er et lækkert stempel købt hos Picturing The World.



Jeg deltager i ugens konkurrence på Panduro bloggen med dette scrapværk.
Her skulle man lade sig inspirere af Panduros katalogs forside, som er fyldt med lækre farver og tern.

Tak for dit besøg i dag.. og ikke mindst for de søde kommentarer som i lægger hos mig..

13 kommentarer:

Annette sagde ...

Super lækkert... Flot farvet baggrund, super god brug af små tern. En idé der bestemt skal liftes.

Gitte sagde ...

Det ser rigtig godt ud.

Anonym sagde ...

Utroligt smukt og så mange skønne og flotte detaljer. Rigtig god udlægning af vores konkurrence.
Tusind tak fordi du havde lyst til, at deltage i Panduro Hobby´s scrapbooking blogs konkurrence denne gang, håber du får lyst til at deltage igen.
Held og lykke.
Dorte aka dot-scrap

Christina sagde ...

Wowww this looks really beautiful Henriette! Amazing!
Hugs Kristel

Hjørdis sagde ...

Fantastisk lækkert, både teknikkerne farverne og opsætningen og skønt stempel - et dejligt minde du har fået gjort dig !
Hjørdis :0)

Anonym sagde ...

Det ser bare for godt ud. EElsker uret.
Scrap er meget terapeutisk for mig. Har helt klaert brug for at lave minde sider om mine bedsteforældre (og specielt min farmor), for at bearbejde min sorg og savn.

Fru Larsen sagde ...

Hvor er det fint med alle de gamle billeder som man egentlig gerne vil se men aldrig får frem! Rigtig fin måde at få dem frem - og dejlig farver det har fået!

Pia sagde ...

kanon lækkert lærred, så lækre teknikker , flotte farver og opsætning

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det flot... skønne fotoer, som er dejligt at få frem i stedet for at de ligger i en skuffe. Som du selv siger er det en god terapi og man får så mange tanker, når man sidder med billederne.
Ha' en god weekend!!!

STI sagde ...

Hvor er det bare flot og du har helt ret i det med terapien og minderne

Karina Beck sagde ...

Lækker, lækker er den her også.
Held og lykke med udfordringen.

Lisa sagde ...

vad mycket fint man kan hitta här på din blogg :)

Eva (Fister) sagde ...

Super flot!